Ondernemer en innovator Richard Timman start als nieuwe partner in Amersfoort

By 13 augustus 2018 blog, Nieuws

In onze huidige maatschappij lijken sociale en technologische ontwikkelingen alleen nog maar steeds sneller te gaan. De invloed van internet en de sociale druk, vooral van de aankomende generaties, op het gebied van duurzaamheid is zo groot dat elke (startende) ondernemer daar inmiddels niet meer aan ontkomt.

Ondernemers helpen relevant te blijven
“Het ontwikkelen van een continue alertheid en het creëren van het vermogen om hier met een bedrijf gericht op in te spelen, is een grote uitdaging waar veel ondernemers vaak nog tegenaan lopen”, legt Berend Bouwmeester, Co-founder van Bottomlines uit. “Juist op dit punt ligt de toegevoegde waarde van onze nieuwe partner Richard Timman, die onze nieuwe locatie in Amersfoort gaat bemannen. Hij helpt ondernemers om ondanks, of juist dankzij, bovengenoemde ontwikkelingen steeds relevant te blijven.”

 

Richard Timman: ondernemend en innovatief
Kenmerkend aan alle activiteiten die Richard Timman in het verleden heeft gedaan, is dat hij altijd innovaties heeft doorgevoerd. Zo heeft hij in 2011 als ondernemer een van de eerste bureaus voor Influencer Marketing in de Benelux geïntroduceerd. Ook heeft hij als Marketing Directeur grote retailers als AH en Kruidvat geholpen met de omslag van analoge naar digitale fotografie.

Antwoord vinden op jouw onderscheidend vermogen  
“Ik begin altijd met de vraag aan ondernemers waar zijn of haar onderneming nou eigenlijk echt het onderscheid maakt”, start Richard direct zijn verhaal. “Ik merk dat ondernemers een antwoord op deze vraag vaak niet paraat hebben. Veelal zijn ze geleid door ‘de waan van de dag’ waardoor dit naar de achtergrond is verschoven. Dat is natuurlijk ontzettend jammer omdat het de basis is waar een bedrijf op is gebouwd. Ik ben ervan overtuigd dat ik hen verder kan helpen om het antwoord weer scherp op het vizier te krijgen. Op die manier komt er focus en kan een ondernemer zich richten op de juiste zaken om verder te groeien.”

“Richard was vanaf het eerste moment enthousiast over het concept van Bottomlines”, vult Berend glimlachend aan. “Elke verandering begint uiteindelijk vanuit een goede financiële basis. Met ons unieke concept komt zijn kracht en ervaring hier volledig tot zijn recht! Wij kijken er dan ook ontzettend naar uit om met hem en samen met ondernemers aan de slag te gaan om de juiste koers voor een bedrijf te bepalen om succesvoller te zijn.”

Op zijn LinkedIn-profiel vind je meer informatie over Richard en zijn achtergrond. Wil je graag eens met hem sparren? Neem gerust contact op voor het maken van een afspraak. Je kunt Richard bereiken via 06-18 43 91 61 of stuur een e-mail naar richard@bottomlines.nl