‘Help, mijn bedrijf groeit harder dan mijn winst!’

By 23 november 2018 Nieuws

ScaleUp Netwerk

‘Help, mijn bedrijf groeit harder dan mijn winst!’

verhoog de waarde van jouw bedrijf met bedrijfsvoering 2.0

Op woensdag 12 december 2018  kunnen ondernemers en bedrijfseigenaren aanschuiven bij een nieuwe, exclusieve roundtable bij Brasserie de Gruyterfabriek in Den Bosch.

Dit evenement gaat over hoe je je bedrijf nog beter kunt managen. Niet alleen meer omzet maar vooral meer winst en daardoor meer waarde. Dit gaat over effectiviteit, inzicht in cijfers, ritme en op een nieuwe manier jouw bedrijf runnen: bedrijfsvoering 2.0 dus. Het event is bedoeld voor succesvolle bedrijven die veel uren maken met hun onderneming, zoals IT-bedrijven, marketingbureaus en professionele dienstverleners in het algemeen.

Een avond met 50 ondernemers en bedrijfseigenaren in de professionele dienstverlening.

Tijdens deze inspirerende avond, vertellen wij en onze sprekers je alles om je bedrijf de boost te geven die het nodig heeft!
Natuurlijk is er deze avond ook volop gelegenheid tot netwerken met een hapje en een drankje.

Onze sprekers:
Peter Hager, Simplicate
Berend Bouwmeester, Bottomlines
Martijn Kerkhof, Bottomlines
Paul Denis, Morres & Company

Bekijk de biografieën

Meld je direct aan!

Er is ruimte voor circa 50 ondernemers tijdens dit event. Verzeker je dus van een plek en meld je direct aan.

Dineren met Impact

Datum: woensdag 12 december ’18
Tijd: 16:00 uur tot 20:30 uur
Locatie: Veemarktkade 8,
5222 AE Den Bosch

 

Programma

Succesvolle ondernemers van snelgroeiende bedrijven, geven je inzicht in hun geheimen en vertellen hoe je met bedrijfsvoering 2.0 sneller ‘van uur tot factuur’ komt! Ook introduceren we deze avond een geheel nieuwe, innovatieve tool. Met deze tool kun je op elk project meer uren factureren, terwijl je werknemers op jaarbasis een halve week minder kwijt zijn aan het schrijven van uren. Als je bedenkt dat personeelskosten al snel oplopen tot 60 of 70% van je omzet, klinkt dat toch als muziek in de oren?

Een kort maar krachtig programma over slimme simpele tools, een praktijkcase van een ondernemer die flink groeit en een bewezen aanpak in combinatie met netwerken.

16:00 uur Ontvangst met een aperitief bij Brasserie De Gruyterfabriek
16:30 uur Opening van de avond door Berend Bouwmeester
16:45 uur De kracht van Simplicate door Peter Hager
17:15 uur Pauze met een hapje en een drankje
17:30 uur De kracht van bedrijfsvoering 2.0 = Morres & Company door Paul Denis
18:00 uur Pauze
18:15 uur Inzicht in jouw urenfabriek door Martijn Kerkhof
18:45 uur Gelegenheid tot vragenstellen
19:00 uur Netwerkborrel
20:30 uur Afsluiting
Meld je aan

Bekijk een sfeerimpressie

Meld je aan voor: ‘Help, mijn bedrijf groeit harder dan mijn winst!’!

Onze sprekers
Peter Hager

Peter Hager

Co-founder, Simplicate

Met zijn bedrijfskundige achtergrond en grote passie voor software is Peter Hager een van de oprichters van Simplicate bedrijfssoftware. Simplicate is een gebruiksvriendelijke SaaS oplossing voor CRM, projectmanagement en facturatie.

In 2012 leerde Peter co-founder Gerard Loode kennen, die op dat moment een accountants en consultancy organisatie had. Het viel hen steeds meer op dat belangrijke bedrijfsprocessen niet eenvoudig zijn te automatiseren voor zakelijke dienstverleners. Veel projecten leiden tot gedrochten van systemen of excel sheets, dure consultants, intensieve trainingen en eigenlijk altijd tot ontevreden medewerkers.

Dat kon en moest anders en zo ontstond Simplicate in 2014. Uitgangspunten van Simplicate werden eenvoud en plezier. Door dit te combineren met volledig uitgedachte best practices krijg je een natuurlijke doorvertaling van de manier waarop je wilt werken. Door deze krachtige visie is het inmiddels een van de snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland.

Met zijn nuchtere kijk op een efficiënte bedrijfsvoering probeert Peter je aan het denken te zetten om je processen te versimpelen, te durven denken in standaarden en soms een beetje van je eigen vrijheid op te geven in ruil voor een beter en simpeler geheel.

Berend Bouwmeester, Bottomlines

Berend Bouwmeester, Bottomlines

Co-Founder

In de afgelopen 15 jaar heeft Berend Bouwmeester leidinggevende posities bekleed en ervaring opgedaan bij grote en startende softwarebedrijven zoals IBM, Click Commerce, Zuora en SAP Hybris. Zijn interesse ligt zowel bij het uitwerken van de lange termijn strategie, missie en kernwaarden van een organisatie als het opzetten van een operationele sales & marketing structuur die snel resultaat oplevert en voorspelbaar is voor de perioden daarna. Met een brede interesse in allerlei technologieën en verdienmodellen en zijn expertise en ervaring heeft hij een goed beeld wat wel en wat zeker niet werkt.

Zijn uitdaging was om bedrijven die al een hoofdkantoor elders in de wereld hebben in Nederland van de grond af op te bouwen. Met Bottomlines is dit nu ook schaalbaar gemaakt voor start- en scale-up’s. Ondanks alle mogelijkheden waarmee het leggen van contact een stuk eenvoudiger wordt, maakt hij juist heel graag tijd vrij voor een kop koffie.

In zijn vrije tijd onderneemt Berend graag allerlei sportieve activiteiten met vrouw en kinderen, zoals skiën, voetballen of windsurfen.

Martijn Kerkhof, Bottomlines

Martijn Kerkhof, Bottomlines

Co-Founder

Martijn Kerkhof heeft zich toegelegd op het verbeteren van organisaties. Zijn passie is hoe je met het inzetten van technologie finance leuker maakt. Na zijn studie bedrijfseconomie heeft Martijn tien jaar als registeraccountant voor Ernst & Young gewerkt en aansluitend als CFO bij een beursgenoteerd E-Commerce bedrijf. Het model van Bottomlines werd mede bepaald door zijn tijd bij een Belgische Incubator. Bij dit bedrijf hielp hij de groei te versnellen van veelbelovende starters naar succesvolle ondernemingen. Met Bottomlines helpt hij ondernemers hun dromen waar te maken waarbij hij vanuit een solide financieel huis deze ondernemer mee neemt in zijn of haar groeipotentieel.

Martijn is dol op Italië, wijnproeverijen, TV series en sport daarnaast een paar keer per week. Hij is dol op lekkere koffie en goede gesprekken met inspirerende mensen. Je bent dus van harte uitgenodigd...!

Paul Denis, Morres & Company

Paul Denis, Morres & Company

Directeur

Wat als groei niet je ambitie is en het toch gebeurt? Als je bedrijf net zo hard vooruit wil als jijzelf en je ineens aan het roer staat van een grote onderneming? ‘Run een bedrijf zoals je zelf bent, dan hoef je het nog amper te managen’, is nog altijd de filosofie van Paul Denis, die geen groeiambities heeft maar ze toch bereikte en zelfs overtreft.

Paul’s loopbaan begon in de arbeidsbemiddeling, waar hij onder andere directielid bij Randstad was en als general manager het bedrijf MRI binnen Nederland verder uitbouwde. Zijn ondernemende instelling, positieve levenshouding en aanhoudende hang naar nieuwe uitdagingen leidden tot de start van zijn eigen onderneming: Morres & Company.

Deze denkwijze draagt hij dagelijks uit bij zijn eigen marketingbureau dat werkt volgens zijn unieke marketing outsourcing concept. Het bureau is slechts vijf jaar jong en behuist inmiddels al 40 medewerkers, verdeeld over twee vestigingen in Maastricht en Eindhoven. En het eind is nog lang niet in zicht. Morres blijft klimmen met zo’n 40% per jaar. Naast alle verwachtingen, zijn ook de provinciegrenzen allang overschreden. Inmiddels beschikken 120 klanten door heel Nederland over een Morres-abonnement.

Met de opening van twee nieuwe, grotere kantoren, is de toon gezet voor 2019 waarin Morres nieuwe sprongen gaat maken. The best is yet to come!